czwartek, 24 września 2020

Z życia szkoły

 


Wrażenia uczniów klas pierwszych   

po prawie miesiącu nauki w naszej szkole

Opinie o szkole:

Po trzech tygodniach w szkole mogę powiedzieć, że bardzo mi się tutaj podoba. Nauczyciele są bardzo mili, a wśród uczniów w mojej klasie panuje przyjemna i sympatyczna atmosfera. Widać, że w szkole jest miejsce dla każdego bez względu na to jak się ubiera, jakiego jest wyznania i czym się interesuje. Cieszę się bardzo, że wybrałam tę szkołę i mam nadzieję że jeszcze wiele rzeczy mnie tu pozytywnie zaskoczy.

- Natalia B.


Jak na razie po niecałym miesiącu spędzonym w szkole posiadam dobrą opinię. Nie mam żadnych zastrzeżeń wobec szkoły. Najbardziej podobają mi się krótkie przerwy, ponieważ nie marnujemy czasu jak w podstawówce i można być szybciej w domu.

- Julia P.


Szkoła jest bardzo fajna. Cieszę się, że będę mogła rozwijać swoje umiejętności i zdobywać wiedzę w tej placówce. Nauczyciele są bardzo sympatyczni oraz wyrozumiali. Bardzo podoba mi się przede wszystkim to, że nie oceniają oni ucznia na podstawie  wyglądu, lecz skupiają się głównie na naszej wiedzy.

- Amelia N.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz