niedziela, 10 października 2021

Moja pasja - wywiad

 Ciekawa pasja - pasja do makijażu 

Pasja to potężna moc, która pozwoli przezwyciężyć wszystkie trudności. Jeśli kochasz to, co robisz, znajdziesz sens swojego 

życia — i nieważne, co nim będzie, ważne, abyś robił to, co kochasz.

Krzysztof Puwalski

 Pasja do makijażu - rozmowa z Wiktorią Kasprzak, uczennicą klasy Ia.


PROWADZĄCY: Jak zaczęła się twoja przygoda z makijażem?

WIKTORIA: Kiedy miałam 9 lat zaczęłam się malować, oczywiście był to bardzo amatorski makijaż, bo wtedy nie znałam tych wszystkich rodzajów makijażu, technik jego wykonania itd. Nie zwracałam uwagi na skład, formułę itd. Po 3 latach zaczęłam eksperymentować z różnymi makijażami oka i od razu mi się to spodobało, poczułam chęć rozwijania się w tym kierunku, więc zaczęłam poszerzać swoją wiedzę. Oglądałam różne tutoriale makijażowe i odwzorowywałam makijaże ze zdjęć znanych osób. Aktualnie sama tworzę w głowie wizje makijażu i tworzę go na swojej twarzy. Czasami efekt mi się podoba, a czasami muszę zmodyfikować mój pomysł, żeby powstało coś fajnego. Ale nigdy nie odpuszczam zrobienia jakiegoś makijażu. Każda wolna chwile poświęcam na szkolenie się i czytanie o tym, bo wiem, że jeśli nie będę pogłębiała swojej wiedzy teoretycznej i praktycznej to wyjdę z wprawy.

PROWADZĄCY: Wykonywanie jakiego makijażu sprawia ci największą przyjemność?

WIKTORIA: Każdy makijaż nawet taki, jaki wykonuje na co dzień sprawia mi przyjemność, chociaż najbardziej lubię robić dość skomplikowane makijaże i mogę siedzieć nad nimi kilka godzin.

PROWADZĄCY: Czy ukończyłaś jakieś kursy? Jeśli tak to jakie?

WIKTORIA:  Ukończyłam dwa kursy: "mój własny makijaż " oraz "mój własny makijaż-wieczorowy"


PROWADZĄCY: Od czego polecasz zacząć robić makijaż początkującym?

WIKTORIA:  Początkująca osoba z makijażem powinna zacząć od robienia twarzy, czyli podkład korektor, puder, bronzer, róż, i rozświetlacz, bo jeżeli zrobimy ładny makijaż oka, ale brzydka twarz to ten makijaż nie będzie wyglądał dobrze. Tak samo jest np. z robieniem zdjęć, jeżeli będzie ładny pierwszy plan, ale brzydkie tło, to nie będzie to takie efektowne.


PROWADZĄCY: Czego najbardziej nie lubisz robić w makijażu? 

WIKTORIA: Lubię każdy element makijażu, ale najmniej lubię pracować na oku z opadająca powieką jest to dość skomplikowane, bo np. kreska będzie się brzydko zaginała i mi osobiście ten efekt niezbyt się podoba. Dlatego w takim przypadku wolę zrezygnować z kredki, ale mocniej przyciemnić zewnętrzny kącik oka.

PROWADZĄCY: Czy wiążesz przyszłość z tym zawodem?

WIKTORIA: Mam w planach w przyszłości otworzyć swój salon kosmetyczny, głównie będę wykonywała makijaże, ale nie zabraknie również innych zabiegów upiększających.

 Oczywiście zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce.


Przygotowała: Wiktoria Nowak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz