niedziela, 27 marca 2022

Moje pasje

 Moje hobby - wywiad z Mateuszem


"Dobrze jest znaleźć sobie hobby, które tak człowieka wciąga i sprawia, że z radością czeka się na kolejny tydzień, zamiast ponuro liczyć dni"

≈ Cecelia Ahern


Hobby o rysowaniu, rozmowa z Mateuszem Wrzeszczem,

 uczniem klasy 1a. 

Prowadzący: Jak zaczęła się twoja przygoda z rysowaniem? 

Mateusz: Nie mam z tym jakiejś historii. Przyszło mi to tak z dnia na dzień. 


Prowadzący: Co rysujesz najczęściej? 

Mateusz: Buty, graffiti i uczę się architektury. 


Prowadzący: Masz jakieś osiągnięcia z tym związane? 

Mateusz: Wygrałem kilka konkursów szkolnych. 


Prowadzący: Jak długo już rysujesz? 

Mateusz: Rysuje odkąd miałem około 5 lat. 


Prowadzący: Masz ulubionego artystę? Jak tak to kogo? 

Mateusz: Nie posiadam ulubionego artysty, ponieważ próbuję nie ściągać pomysłów od innych. 


Prowadzący: Ile czasu tygodniowo poświęcasz na to? 

Mateusz: W weekendy, jeżeli mam mało nauki, to rysuje od 2-10 godzin w piątek i sobotę. 



Prowadzący: Czym rysujesz? Mateusz: Kredki, ołówki, markery i kiedyś próbowałem pisakami kredowymi. 

Prowadzący: Co polecasz, żeby narysować? 

Mateusz: Cokolwiek wpadnie do głowy, nawet można rysować to, co jest przed sobą. 


Prowadzący: Chcesz związać przyszłość z rysowaniem, czy po prostu umilasz sobie tym czas? 

Mateusz: Nie widzę sposobu, w którym mógłbym związać moją przyszłości z tym, co robię artystycznie.



Przygotowały Kamila i Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz